lördag 6 augusti 2011

En dag i Malmö

     Idag väckte lillan oss kl 7 för att få lite frukost. Sen packades kylväskan full med macka, två middagar, två frukter och lite gröt till henne inför vår lilla dagsutflyckt. Vi skulle nämligen med tågen till Malmö kl 09.03. Dessvärre är vi tidsoptimister både jag och Jimmy och trots att vi hade två timmar på oss hann vi inte. Eftersom nästa tåg inte gick förrän två timmar senare packade vi bilen och stuvade in oss alla tre plus min svägerska och en vän och for iväg. Jag, lillan och svägerskan gjorde sen en second hand-runda som heter duga. Vi vandrade genom hela Malmö och tillbaks igen och minsann fyndade vi lite också. Tyvärr kom vi hem sent och jag var så trött i benen att jag inte orkade mer än att göra i ordning lite kvällsmat, sen damp vi ner i soffan och blev kvar där. Därför blev det inga fotografier på våra fynd idag, så det får bli på måndag istället.
På återseende!

1 kommentar:

  1. Ja det var en trevlig dag :) Tack för den

    SvaraRadera