torsdag 30 juni 2011

Sommar, sommar, sommar

     I middags var jag ute och promenerade här i skogen. Jag och min lilla familj och mina svärföräldrar och svägerska hyr denna vecka en stuga vid sjön Sommen vid Tranås, och stugan ligger verkligen vid sjön.
     Här är utsikten från stugan, som ligger si så där en 10 meter från sjön.

     Att bara sitta på stenarna invid sjön och titta och förundras över denna vackra värld är storslaget. Det är semester på hög nivå.


     På min lilla middagspromenad hittade jag massor med smultron och lite, lite blåbär. Tänk vilken lycka att få njuta av naturens skatter. Det kallar jag vardagslyx. Smultron med mjölk till efterrätt. Lillan fullkomligt älskar det!

   

2 kommentarer:

  1. Det ser helt underbart ut! som en helt idyllisk sommarvecka!
    snart vill jag ner til er och få lite skåne-sommar:)

    SvaraRadera