tisdag 21 juni 2011

Semestertider

     Är nu hemma hos mina föräldrar tillsammans med min lilla familj och ska bli bortskämd i en vecka. Fantastiskt! Semestern har börjat och förmodligen kommer inläggen glesas ut litegrann, men jag hoppas att kunna göra lite inlägg här emellanåt ändå. Just för tillfället är det ju grått och mulet ute, så då kan man ju passa på. Men förhoppningsvis kommer solen fram snart och då vill man ju inte sitta bakom en skärm och häcka.
     En vän till mig ringde på förmiddagen idag och frågade om jag fortfarande använder tygblöjor. Hon jobbar nämligen på en förskola och de håller tydligen på att rensa ur förråden och där gömde sig visst massa tygblöjor från tiden då de använde sådana på de kommunala förskolorna. De skulle slängas, men så kom hon att tänka på mig och ringde och frågade om jag ville ha dem. JA!! utbrast jag. Tänk vad lägligt. Lillan håller på att växa ur sina, så det passade perfekt. Tack snälla du för att du tänkte på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar