fredag 20 maj 2011

Kalasfin

     Igår var vi på kalas i lilla Lönsboda som ligger lite drygt 2 mil utanför Osby. Det var Jimmys morfar som fyllde år, så det blev gott fika och trevlig gemenskap.




     På festen hade jag denna vackra klänning, som jag personligen tycker att man kan ha både till fest och vardags. Köpte den på Erikshjälpens second hand i Kristianstad för ett par månader sen. Då var den hellång, men jag klippte av och follade den för att den skulle bli mer användbar. Jag trivs mer i knälånga klänningar och kjolar.

4 kommentarer:

  1. du är så vacker!! förlåt att jag är så seg..jag tror jag ska hinna skicka bilderna imorn.. saknar dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack Malin!
    Det är lugnt. Ingen brådska. Det finns viktigare saker att pyssla med. Som att umgås med nära och kära till exempel.
    Saknar dig med!

    SvaraRadera
  3. Tjusig klänning! Fin blogg du har också:)

    SvaraRadera
  4. Tack Annika! Och jag kan säga det samma. Man blir verkligen inspererad att handla second hand när man tittar på bilderna på er blogg

    SvaraRadera