tisdag 17 maj 2011

Ingen aktivitet, bara trött

     Oj, här händer det visst inte så mycket. Jag som trodde att jag la in det goda receptet på nässelsoppa förra veckan, men nu när jag loggade in visade det sig att jag visst inte gjorde det.


     Jag är trött. Får väl skylla på det. Har varit jättetrött den senaste veckan. Inte sömnigt trött utan mer matt och trött. Så där så att man knappt orkar lyfta ett finger, och definitivt inte orkar ta några kreativa initiativ. Nej, det har mest varit soffan som lockat, efter att jag gjort sådant som måste göras.
     Nu ska jag i alla fall väcka lillstumpan, klä på oss utekläder och sen traska iväg i regnet. Vi ska på föräldracafé och även om jag är supertrött och inte alls känner för det nu, vet jag att jag kommer vara glad att jag gick dit efteråt.
     Sen, ikväll kommer det nog in ett nytt veckans vegetariska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar