tisdag 17 maj 2011

Mycket märkligt

     Förra veckan var jag som sagt hemma hos mina föräldrar i Mullsjö och hade en underbart vecka med mycket avkoppling. Men det är alltid skönt att komma hem igen. Fast just denna gång har det kört ihop sig i mitt huvud. Det är nämligen så att jag, hos mina föräldrar, gjorde flera inlägg här på bloggen som tydligen inte kom med. Jag fattar ingenting. De finns inte ens med bland utkasten. Någon som har något förslag på vad som kan ha hänt? Deras dator är visserligen riktigt slö, men jag är helt säker på att de publicerades. Som sagt mycket märkligt. Vi får väl se om det jag skrev om då kommer med i några av mina kommande inlägg.Imorgon blir det i alla fall ett nytt veckans vegetariska, för ikväll orkar jag inte.
     Nu har jag rört ihop en surdeg som ska stå över natten och imorgon ska det bli gott bröd med bland annat kirskål i. Men nu ska jag sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar