tisdag 24 maj 2011

Olivoljetvål

     Detta är en otroligt användbar produkt av naturliga råvaror. Den gör kroppen ren och len, den är överlägset bäst på att rengöra, i alla fall mitt ansikte, från diverse utslag och den tar bort svåra fläckar från textilier.
     Jag har alltid haft lite svårt att få bukt med min orena hy. Har testat det mesta, och de flesta har hjälpt ett litet tag, men sen blommar utslagen ut igen och ofta i större utstreckning än innan. Jag ska erkänna att jag lagt ganska mycket pengar på sådana skönhetsprodukter, utan vidare resultat. Men olivtvålen har jag använt ett bra tag nu och ansiktet både känns och ser fint ut. Min hy är inte felfri, men lite karraktär måste ju få finnas kvar. Tvålen är långt mycket billigare än märkesprodukterna och dessutom naturlig. Bra både för plånbok, kropp och natur.
     Om jag har fått svåra fläckar på kläder eller andra tyger tvålar jag bara in fläcken och stoppar dem i tvättmaskinen tillsammans med tvättnötterna, så är fläcken borta sen. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar