tisdag 31 maj 2011

Inte pepp alls

     Idag ser dagen ut som vanligt, med ett undantag, jag ska åka till jobbet ikväll för att gå bredvid. I helgen ska jag nämligen hoppa in och jobba lite extra så då kan det vara bra att komma dit innan och se hur de har det nu. Jag är inte alls peppad på detta, måste jag medge. Men vem vet, det kanske blir jätteroligt. Lillan ska vara hemma hos sin underbara pappa så hon kommer i alla fall att klara sig fint.
     Jag fattar fortfarande inte varför jag envisades med att jag skulle jobba extra. Vi klarar oss fint utan att jag jobbar, men jag antar att jag kände att jag också ville bidra med lite klirr i kassan. Så nu är det bara att bita i det sura äpplet och pallra sig iväg till arbetet.
     Men nu först har vi varit på föräldracafé och det var däremot riktigt roligt.

     Utanför fönstret skiner solen och himlen är blå, så det var riktigt härligt med en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar